Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Заглавие: Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів
Автори: Маркович, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів. Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 05 листопада 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022, с.158-159
Дата на Публикуване: 2022
Date of entry: 16-Дек-2022
Country (code): UA
Page range: 158-159
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Content type: Conference Abstract
Показва се в Колекции:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
2022_11_збірник.pdf365,18 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти