このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
タイトル: Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів
著者: Маркович, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів. Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 05 листопада 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022, с.158-159
発行日: 2022
Date of entry: 16-12月-2022
Country (code): UA
Page range: 158-159
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Content type: Conference Abstract
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
2022_11_збірник.pdf365,18 kBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール