Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Titulua: Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів
Egilea: Маркович, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів. Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 05 листопада 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022, с.158-159
Gordailuaren-data: 2022
Date of entry: 16-Dec-2022
Country (code): UA
Page range: 158-159
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Content type: Conference Abstract
Bildumetan azaltzen da:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
2022_11_збірник.pdf365,18 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak