Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаркович, Ірина-
dc.date.accessioned2022-12-16T06:55:34Z-
dc.date.available2022-12-16T06:55:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркович І. Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів. Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 05 листопада 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022, с.158-159uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365-
dc.format.extent158-159-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleСуть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтівuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_11_збірник.pdf365,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора