Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Název: Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів
Autoři: Маркович, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів. Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 05 листопада 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022, с.158-159
Datum vydání: 2022
Date of entry: 16-pro-2022
Country (code): UA
Page range: 158-159
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Content type: Conference Abstract
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
2022_11_збірник.pdf365,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora