Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Tittel: Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів
Authors: Маркович, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів. Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 05 листопада 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022, с.158-159
Utgivelsesdato: 2022
Date of entry: 16-des-2022
Country (code): UA
Page range: 158-159
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Content type: Conference Abstract
Vises i samlingene:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
2022_11_збірник.pdf365,18 kBAdobe PDFVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Administrasjonsverktøy