Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Título : Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів
Autor : Маркович, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів. Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 05 листопада 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022, с.158-159
Fecha de publicación : 2022
Date of entry: 16-dic-2022
Country (code): UA
Page range: 158-159
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Content type: Conference Abstract
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
2022_11_збірник.pdf365,18 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador