Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Başlık: Сучасна концепція управління маркетингом підприємства
Yazarlar: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Сучасна концепція управління маркетингом підприємства / Я.Г. Панухник // Проблеми трансформаційних економік в умовах глобалізації: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції / Наук. ред. В.Ф. Мартинюк; ТКІ. – Тернопіль, 25 квітня 2013. – Тернопіль: Вектор, 2013. – С. 249-252.
Yayın Tarihi: 2013
Date of entry: 10-May-2017
Country (code): UA
Number of pages: 4
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları