Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанухник, Яна Геннадіївна-
dc.date.accessioned2017-05-10T06:56:37Z-
dc.date.available2017-05-10T06:56:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПанухник Я.Г. Сучасна концепція управління маркетингом підприємства / Я.Г. Панухник // Проблеми трансформаційних економік в умовах глобалізації: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції / Наук. ред. В.Ф. Мартинюк; ТКІ. – Тернопіль, 25 квітня 2013. – Тернопіль: Вектор, 2013. – С. 249-252.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611-
dc.language.isoukuk
dc.titleСучасна концепція управління маркетингом підприємстваuk
dc.typeArticleuk
dc.format.pages4-
dc.coverage.countryUAuk
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools