Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Titel: Сучасна концепція управління маркетингом підприємства
Författare: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Сучасна концепція управління маркетингом підприємства / Я.Г. Панухник // Проблеми трансформаційних економік в умовах глобалізації: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції / Наук. ред. В.Ф. Мартинюк; ТКІ. – Тернопіль, 25 квітня 2013. – Тернопіль: Вектор, 2013. – С. 249-252.
Utgivningsdatum: 2013
Date of entry: 10-maj-2017
Country (code): UA
Number of pages: 4
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Content type: Article
Samling:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Сучасна концепція управління маркетингом підприємства.pdf678,34 kBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrativa verktyg