Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Назва: Сучасна концепція управління маркетингом підприємства
Автори: Панухник, Яна Геннадіївна
Бібліографічний опис: Панухник Я.Г. Сучасна концепція управління маркетингом підприємства / Я.Г. Панухник // Проблеми трансформаційних економік в умовах глобалізації: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції / Наук. ред. В.Ф. Мартинюк; ТКІ. – Тернопіль, 25 квітня 2013. – Тернопіль: Вектор, 2013. – С. 249-252.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 10-тра-2017
Країна (код): UA
Кількість сторінок: 4
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасна концепція управління маркетингом підприємства.pdf678,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора