Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Título : Сучасна концепція управління маркетингом підприємства
Autor : Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Сучасна концепція управління маркетингом підприємства / Я.Г. Панухник // Проблеми трансформаційних економік в умовах глобалізації: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції / Наук. ред. В.Ф. Мартинюк; ТКІ. – Тернопіль, 25 квітня 2013. – Тернопіль: Вектор, 2013. – С. 249-252.
Fecha de publicación : 2013
Date of entry: 10-may-2017
Country (code): UA
Number of pages: 4
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Сучасна концепція управління маркетингом підприємства.pdf678,34 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador