กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
ชื่อเรื่อง: Сучасна концепція управління маркетингом підприємства
ผู้แต่ง: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Сучасна концепція управління маркетингом підприємства / Я.Г. Панухник // Проблеми трансформаційних економік в умовах глобалізації: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції / Наук. ред. В.Ф. Мартинюк; ТКІ. – Тернопіль, 25 квітня 2013. – Тернопіль: Вектор, 2013. – С. 249-252.
วันที่เผยแพร่: 2013
Date of entry: 10-พฤษ-2017
Country (code): UA
Number of pages: 4
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Сучасна концепція управління маркетингом підприємства.pdf678,34 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ