Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Títol: Сучасна концепція управління маркетингом підприємства
Autor: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Сучасна концепція управління маркетингом підприємства / Я.Г. Панухник // Проблеми трансформаційних економік в умовах глобалізації: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції / Наук. ред. В.Ф. Мартинюк; ТКІ. – Тернопіль, 25 квітня 2013. – Тернопіль: Вектор, 2013. – С. 249-252.
Data de publicació: 2013
Date of entry: 10-de -2017
Country (code): UA
Number of pages: 4
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador