Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Titolo: Сучасна концепція управління маркетингом підприємства
Autori: Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Сучасна концепція управління маркетингом підприємства / Я.Г. Панухник // Проблеми трансформаційних економік в умовах глобалізації: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції / Наук. ред. В.Ф. Мартинюк; ТКІ. – Тернопіль, 25 квітня 2013. – Тернопіль: Вектор, 2013. – С. 249-252.
Data: 2013
Date of entry: 10-mag-2017
Country (code): UA
Number of pages: 4
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Сучасна концепція управління маркетингом підприємства.pdf678,34 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione