Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Titre: Сучасна концепція управління маркетингом підприємства
Auteur(s): Панухник, Яна Геннадіївна
Bibliographic description (Ukraine): Панухник Я.Г. Сучасна концепція управління маркетингом підприємства / Я.Г. Панухник // Проблеми трансформаційних економік в умовах глобалізації: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції / Наук. ред. В.Ф. Мартинюк; ТКІ. – Тернопіль, 25 квітня 2013. – Тернопіль: Вектор, 2013. – С. 249-252.
Date de publication: 2013
Date of entry: 10-mai-2017
Country (code): UA
Number of pages: 4
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20611
Content type: Article
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Сучасна концепція управління маркетингом підприємства.pdf678,34 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration