Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134

ชื่อเรื่อง: Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктів
ผู้แต่ง: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): International Scientific-Practical Conference Formation of Modern Economic Area: Benefits, Risks, Implementation Mechanisms: Conference Proceedings, Part І, April 29, 2016. Tbilisi: SSOTU. 308 pages.
วันที่เผยแพร่: 25-เมษ-2016
Date of entry: 11-มิถ-2016
บทคัดย่อ: Зважаючи на багатогранність некомерційних підприємств, організацій та установ як об’єктів управління, дослідження проблеми впровадження маркетингу у їхню діяльність повинно базуватися на синтетичній єдності наступних підходів щодо способу постановки проблем, прийомів дослідження, опису наочних сфер, характеру обґрунтування одержаних висновків, манери подання і викладення результатів, форми фіксації: системного, логічного, міждисциплінарного, синергійного, інноваційного, ситуаційного, гуманістичного.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.pdf3,47 MBAdobe PDFดู/เปิด
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.djvu4,79 MBDjVuดู/เปิด
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1__COVER.png91,66 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

Herramientas de Administrador