Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134

Заглавие: Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктів
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): International Scientific-Practical Conference Formation of Modern Economic Area: Benefits, Risks, Implementation Mechanisms: Conference Proceedings, Part І, April 29, 2016. Tbilisi: SSOTU. 308 pages.
Дата на Публикуване: 25-Апр-2016
Date of entry: 11-Юни-2016
Резюме: Зважаючи на багатогранність некомерційних підприємств, організацій та установ як об’єктів управління, дослідження проблеми впровадження маркетингу у їхню діяльність повинно базуватися на синтетичній єдності наступних підходів щодо способу постановки проблем, прийомів дослідження, опису наочних сфер, характеру обґрунтування одержаних висновків, манери подання і викладення результатів, форми фіксації: системного, логічного, міждисциплінарного, синергійного, інноваційного, ситуаційного, гуманістичного.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134
Content type: Article
Показва се в Колекции:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.pdf3,47 MBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.djvu4,79 MBDjVuИзглед/Отваряне
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1__COVER.png91,66 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Ferramentas administrativas