Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134

Titre: Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктів
Auteur(s): Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): International Scientific-Practical Conference Formation of Modern Economic Area: Benefits, Risks, Implementation Mechanisms: Conference Proceedings, Part І, April 29, 2016. Tbilisi: SSOTU. 308 pages.
Date de publication: 25-avr-2016
Date of entry: 11-jui-2016
Résumé: Зважаючи на багатогранність некомерційних підприємств, організацій та установ як об’єктів управління, дослідження проблеми впровадження маркетингу у їхню діяльність повинно базуватися на синтетичній єдності наступних підходів щодо способу постановки проблем, прийомів дослідження, опису наочних сфер, характеру обґрунтування одержаних висновків, манери подання і викладення результатів, форми фіксації: системного, логічного, міждисциплінарного, синергійного, інноваційного, ситуаційного, гуманістичного.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134
Content type: Article
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.pdf3,47 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.djvu4,79 MBDjVuVoir/Ouvrir
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1__COVER.png91,66 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration