Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134

Título : Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктів
Autor : Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): International Scientific-Practical Conference Formation of Modern Economic Area: Benefits, Risks, Implementation Mechanisms: Conference Proceedings, Part І, April 29, 2016. Tbilisi: SSOTU. 308 pages.
Fecha de publicación : 25-abr-2016
Date of entry: 11-jun-2016
Resumen : Зважаючи на багатогранність некомерційних підприємств, організацій та установ як об’єктів управління, дослідження проблеми впровадження маркетингу у їхню діяльність повинно базуватися на синтетичній єдності наступних підходів щодо способу постановки проблем, прийомів дослідження, опису наочних сфер, характеру обґрунтування одержаних висновків, манери подання і викладення результатів, форми фіксації: системного, логічного, міждисциплінарного, синергійного, інноваційного, ситуаційного, гуманістичного.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.pdf3,47 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.djvu4,79 MBDjVuVisualizar/Abrir
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1__COVER.png91,66 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador