Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134

Pealkiri: Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктів
Autor: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): International Scientific-Practical Conference Formation of Modern Economic Area: Benefits, Risks, Implementation Mechanisms: Conference Proceedings, Part І, April 29, 2016. Tbilisi: SSOTU. 308 pages.
Ilmumisaasta: 25-apr-2016
Date of entry: 11-juu-2016
Kokkuvõte: Зважаючи на багатогранність некомерційних підприємств, організацій та установ як об’єктів управління, дослідження проблеми впровадження маркетингу у їхню діяльність повинно базуватися на синтетичній єдності наступних підходів щодо способу постановки проблем, прийомів дослідження, опису наочних сфер, характеру обґрунтування одержаних висновків, манери подання і викладення результатів, форми фіксації: системного, логічного, міждисциплінарного, синергійного, інноваційного, ситуаційного, гуманістичного.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.pdf3,47 MBAdobe PDFVaata/Ava
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.djvu4,79 MBDjVuVaata/Ava
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1__COVER.png91,66 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Strumenti di amministrazione