Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134

タイトル: Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктів
著者: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): International Scientific-Practical Conference Formation of Modern Economic Area: Benefits, Risks, Implementation Mechanisms: Conference Proceedings, Part І, April 29, 2016. Tbilisi: SSOTU. 308 pages.
発行日: 25-4月-2016
Date of entry: 11-6月-2016
抄録: Зважаючи на багатогранність некомерційних підприємств, організацій та установ як об’єктів управління, дослідження проблеми впровадження маркетингу у їхню діяльність повинно базуватися на синтетичній єдності наступних підходів щодо способу постановки проблем, прийомів дослідження, опису наочних сфер, характеру обґрунтування одержаних висновків, манери подання і викладення результатів, форми фіксації: системного, логічного, міждисциплінарного, синергійного, інноваційного, ситуаційного, гуманістичного.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134
Content type: Article
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.pdf3,47 MBAdobe PDF見る/開く
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.djvu4,79 MBDjVu見る/開く
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1__COVER.png91,66 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

Offer Gweinyddol