Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134

Título: Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктів
Autor: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): International Scientific-Practical Conference Formation of Modern Economic Area: Benefits, Risks, Implementation Mechanisms: Conference Proceedings, Part І, April 29, 2016. Tbilisi: SSOTU. 308 pages.
Data: 25-Abr-2016
Date of entry: 11-Jun-2016
Resumo: Зважаючи на багатогранність некомерційних підприємств, організацій та установ як об’єктів управління, дослідження проблеми впровадження маркетингу у їхню діяльність повинно базуватися на синтетичній єдності наступних підходів щодо способу постановки проблем, прийомів дослідження, опису наочних сфер, характеру обґрунтування одержаних висновків, манери подання і викладення результатів, форми фіксації: системного, логічного, міждисциплінарного, синергійного, інноваційного, ситуаційного, гуманістичного.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134
Content type: Article
Aparece nas colecções:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.pdf3,47 MBAdobe PDFVer/Abrir
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.djvu4,79 MBDjVuVer/Abrir
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1__COVER.png91,66 kBimage/pngVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas