Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134

Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-06-11T05:26:12Z-
dc.date.available2016-06-11T05:26:12Z-
dc.date.issued2016-04-25-
dc.identifier.citationInternational Scientific-Practical Conference Formation of Modern Economic Area: Benefits, Risks, Implementation Mechanisms: Conference Proceedings, Part І, April 29, 2016. Tbilisi: SSOTU. 308 pages.-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134-
dc.description.abstractЗважаючи на багатогранність некомерційних підприємств, організацій та установ як об’єктів управління, дослідження проблеми впровадження маркетингу у їхню діяльність повинно базуватися на синтетичній єдності наступних підходів щодо способу постановки проблем, прийомів дослідження, опису наочних сфер, характеру обґрунтування одержаних висновків, манери подання і викладення результатів, форми фіксації: системного, логічного, міждисциплінарного, синергійного, інноваційного, ситуаційного, гуманістичного.-
dc.titleМетодологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктівuk
dc.typeArticleuk
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora