Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134

Tittel: Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктів
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): International Scientific-Practical Conference Formation of Modern Economic Area: Benefits, Risks, Implementation Mechanisms: Conference Proceedings, Part І, April 29, 2016. Tbilisi: SSOTU. 308 pages.
Utgivelsesdato: 25-apr-2016
Date of entry: 11-jun-2016
Abstrakt: Зважаючи на багатогранність некомерційних підприємств, організацій та установ як об’єктів управління, дослідження проблеми впровадження маркетингу у їхню діяльність повинно базуватися на синтетичній єдності наступних підходів щодо способу постановки проблем, прийомів дослідження, опису наочних сфер, характеру обґрунтування одержаних висновків, манери подання і викладення результатів, форми фіксації: системного, логічного, міждисциплінарного, синергійного, інноваційного, ситуаційного, гуманістичного.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17134
Content type: Article
Vises i samlingene:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.pdf3,47 MBAdobe PDFVis/Åpne
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1.djvu4,79 MBDjVuVis/Åpne
Gruzyja_maj_2016_chast_1-1__COVER.png91,66 kBimage/pngVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Інструменти адміністратора