Visar Författare Борисова, Тетяна Михайлівна

Gå till: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
eller ange de första bokstäverna:  
Visar 1 till 34 av 34 poster
TypUtgivningsdatumDate of entryTitelFörfattare
Article19-maj-201521-jan-2016Актуальні виклики некомерційним організаціям сфери благодійних інститутів і розвитку волонтерстваБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article6-okt-201127-mar-2017Актуальні проблеми маркетингової комунікаційної політики підприємств ПЕКБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, T. M.
Article10-nov-20112-dec-2011Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завданьБорисова, Тетяна Михайлівна; Борисова, Татьяна Михайловна; Borisova, Tetyana Myhaylivna; Бриндзя, Зіновій Федорович; Брындзя, Зиновий Федорович; Bryndzya, Zinoviy Fedorovych
Articledec-201511-jun-2016Виникнення некомерційних суб’єктів господарювання із погляду економічних, соціологічних та політичних концепційБорисова, Тетяна Михайлівна
Article201024-mar-2011Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживачаБурліцька, Оксана Петрівна; Борисова, Тетяна Михайлівна
Article202119-apr-2021Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовищаБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Borysova, Tetiana; Khrupovych, Svitlana
Article24-okt-202328-dec-2023Дослідження доступності до інклюзивної медицини через призму маркетингового аналізуБорисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир Тарасович; Галько, Людмила Романівна; Крупник, Андрій; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr; Halko, Lyudmyla; Krupnyk, Andrii
Article201611-jun-2016Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна
Article25-apr-20132-feb-2016Дослідження міграційних намірів молоді м.ТернопільБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article25-nov-20151-mar-2016Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article25-nov-201518-feb-2016Маркетинг екологічних організацій у розвитку нових технологійБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Book201510-jun-2016Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практикаБорисова, Тетяна Михайлівна
Book26-apr-201610-jun-2016Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспектиБорисова, Тетяна Михайлівна
Article201511-jun-2016Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідженняБорисова, Тетяна Михайлівна
Article18-apr-201228-jan-2016Маркетинг у некомерційних організаціях: зарубіжний досвід та вітчизняна практикаБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article23-apr-20247-jun-2024Маркетингове дослідження доступності послуг для людей з обмеженими можливостями у територіальних громадах УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Галько, Людмила Романівна; Borysova, Tetiana; Khrupovich, Svitlana; Halko, Lyudmyla
Article19-nov-20141-feb-2016Маркетингове дослідження цільових аудиторій (на прикладі НКО з протидії торгівлі людьми)Борисова, Тетяна Михайлівна; Когут, У. І.; Borysova, T. M.; Kohut, U. I.
Book29-feb-201629-feb-2016Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиФедорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Химич, Ірина Григорівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, Олена Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Мишковець, Ірина Петрівна; Серединська, Віра Михайлівна; Спільник, Ірина; Фалович, Володимир Андрійович; Шпилик, Олександра Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Book15-apr-201324-feb-2016Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Бица, Володимир Йосифович; Івашків, Ірина Романівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Шпилик, Світлана Василівна
Article8-okt-201528-jan-2016Маркетингові заходи на виконання державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській областіБорисова, Тетяна Михайлівна
Book201210-mar-2016Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Анна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фроленко, Роман Володимирович; Бриндзя, Зіновій Федорович; Бриндзя, Ганна Зіновіївна; Сидорук, Борис; Юзьвак, Людмила Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Марущак, Леся Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна; Павликівська, Ольга Іванівна; Серединська, Ірина
Article25-apr-201611-jun-2016Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
Book201610-jun-2016Міжнародна конкуренціяБорисова, Тетяна Михайлівна; Ціх, Галина Володимирівна
Learning Object19-maj-201624-maj-2016Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Федорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Міщук, Оксана Іванівна
Article201511-jun-2016Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
Articlemar-201611-jun-2016Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингуБорисова, Тетяна Михайлівна
Book9-mar-20169-mar-2016Розвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективиФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Ковальчук, Людмила; Когут, Уляна; Бакуліна, Наталія; Шпилик, Олександра; Меленчук, Юлія; Панухник, Яна Геннадіївна
Article24-okt-201322-mar-2017Світовий та вітчизняний неприбутковий сектор: тенденції та перспективи розвиткуБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Article21-dec-201024-feb-2016Сутність та класифікація маркетингових інноваційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article21-maj-201427-jan-2016Сучасні ринкові виклики некомерційних організацій сфери культури та дозвілляБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article200912-aug-2009Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємствіХрупович, Світлана Євгенівна; Борисова, Тетяна Михайлівна
Article18-maj-20168-jul-2016Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Article26-apr-201624-maj-2016Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективиБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article21-nov-20243-mar-2025Формування стратегії інтернет-маркетингу із застосуванням ші для аналізу поведінкових моделей споживачів в умовах війниГрижак, Володимир; Борисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир; Hryzhak, Volodymyr; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr