Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8325

Назва: Маркетинг у некомерційних організаціях: зарубіжний досвід та вітчизняна практика
Інші назви: Marketing in non-commercial organizations: foreign experience and domestic practice
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Borisova, Tetyana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Маркетинг у некомерційних організаціях: зарубіжний досвід та вітчизняна практика / Тетяна Борисова // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 81-83. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Borisova T. (2012) Marketynh u nekomertsiinykh orhanizatsiiakh: zarubizhnyi dosvid ta vitchyzniana praktyka [Marketing in non-commercial organizations: foreign experience and domestic practice]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 81-83 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Конференція/захід: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 18-кві-2012
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
УДК: 339.138
Теми: некомерційна організація
маркетинг
третій сектор
соціальний маркетинг
noncommercial organization
marketing
third sector
social marketing
Діапазон сторінок: 81-83
Початкова сторінка: 81
Кінцева сторінка: 83
Короткий огляд (реферат): Здійснено порівняльний аналіз вітчизняної та закордонної практики маркетингу у некомерційних організаціях, визначено ключові проблеми маркетингу українських підприємств третього сектору, запропоновані варіанти їх вирішення
The domestic and foreign experience of marketing in non-commercial organizations, and certainly key problems of marketing of the Ukrainian enterprises of the third sector are generalized here, and variants of their decision are offered in the article
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8325
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.