Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8325

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівнаuk
dc.contributor.authorBorisova, Tetyanauk
dc.coverage.temporal18 квітня 2012 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 18, 2012uk
dc.date.accessioned2016-01-28T19:05:13Z-
dc.date.available2016-01-28T19:05:13Z-
dc.date.created2012-04-18uk
dc.date.issued2012-04-18uk
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Маркетинг у некомерційних організаціях: зарубіжний досвід та вітчизняна практика / Тетяна Борисова // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 81-83. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8325-
dc.description.abstractЗдійснено порівняльний аналіз вітчизняної та закордонної практики маркетингу у некомерційних організаціях, визначено ключові проблеми маркетингу українських підприємств третього сектору, запропоновані варіанти їх вирішенняuk
dc.description.abstractThe domestic and foreign experience of marketing in non-commercial organizations, and certainly key problems of marketing of the Ukrainian enterprises of the third sector are generalized here, and variants of their decision are offered in the articleuk
dc.format.extent81-83uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.relation.ispartofMaterials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"uk
dc.subjectнекомерційна організаціяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтретій секторuk
dc.subjectсоціальний маркетингuk
dc.subjectnoncommercial organizationuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectthird sectoruk
dc.subjectsocial marketinguk
dc.titleМаркетинг у некомерційних організаціях: зарубіжний досвід та вітчизняна практикаuk
dc.title.alternativeMarketing in non-commercial organizations: foreign experience and domestic practiceuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc339.138uk
dc.identifier.citationenBorisova T. (2012) Marketynh u nekomertsiinykh orhanizatsiiakh: zarubizhnyi dosvid ta vitchyzniana praktyka [Marketing in non-commercial organizations: foreign experience and domestic practice]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 81-83 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.citation.spage81uk
dc.citation.epage83uk
dc.citation.conferenceⅡ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.