Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8325

Tytuł: Маркетинг у некомерційних організаціях: зарубіжний досвід та вітчизняна практика
Inne tytuły: Marketing in non-commercial organizations: foreign experience and domestic practice
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Borisova, Tetyana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. М. Маркетинг у некомерційних організаціях: зарубіжний досвід та вітчизняна практика / Тетяна Борисова // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 81-83. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Borisova T. (2012) Marketynh u nekomertsiinykh orhanizatsiiakh: zarubizhnyi dosvid ta vitchyzniana praktyka [Marketing in non-commercial organizations: foreign experience and domestic practice]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 81-83 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 18-kwi-2012
Date of entry: 28-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 339.138
Słowa kluczowe: некомерційна організація
маркетинг
третій сектор
соціальний маркетинг
noncommercial organization
marketing
third sector
social marketing
Zakres stron: 81-83
Główna strona: 81
Strona końcowa: 83
Abstract: Здійснено порівняльний аналіз вітчизняної та закордонної практики маркетингу у некомерційних організаціях, визначено ключові проблеми маркетингу українських підприємств третього сектору, запропоновані варіанти їх вирішення
The domestic and foreign experience of marketing in non-commercial organizations, and certainly key problems of marketing of the Ukrainian enterprises of the third sector are generalized here, and variants of their decision are offered in the article
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8325
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi