Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17510

Назва: Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів
Інші назви: Theoretical approaches to the concept of non-profit’ marketing activities effect
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Borysova, T. M.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів / Т. М. Борисова // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 244-245. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Borysova T. M. (2016) Teoretychni pidkhody do poniattia efektu marketynhovoi diialnosti nekomertsiinykh subiektiv [Theoretical approaches to the concept of non-profit’ marketing activities effect]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 244-245 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Конференція/захід: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 18-тра-2016
Дата внесення: 8-лип-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 244-245
Початкова сторінка: 244
Кінцева сторінка: 245
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17510
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.