Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17510

Tytuł: Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів
Inne tytuły: Theoretical approaches to the concept of non-profit’ marketing activities effect
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Borysova, T. M.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Борисова Т. М. Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів / Т. М. Борисова // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 244-245. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Borysova T. M. (2016) Teoretychni pidkhody do poniattia efektu marketynhovoi diialnosti nekomertsiinykh subiektiv [Theoretical approaches to the concept of non-profit’ marketing activities effect]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 244-245 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 18-maj-2016
Date of entry: 8-lip-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 244-245
Główna strona: 244
Strona końcowa: 245
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17510
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi