Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17510

Titolo: Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів
Titoli alternativi: Theoretical approaches to the concept of non-profit’ marketing activities effect
Autori: Борисова, Тетяна Михайлівна
Borysova, T. M.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. М. Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів / Т. М. Борисова // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 244-245. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Borysova T. M. (2016) Teoretychni pidkhody do poniattia efektu marketynhovoi diialnosti nekomertsiinykh subiektiv [Theoretical approaches to the concept of non-profit’ marketing activities effect]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 244-245 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data: 18-mag-2016
Date of entry: 8-lug-2016
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 244-245
Start page: 244
End page: 245
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17510
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.