Naviga "Навчальна література кафедри промислового маркетингу" per Titolo

vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o inserisci le iniziali:  
Mostrati i risultati da 1 a 20 di 84  successiva >
TipologiaData di edizioneDate of entryTitoloAutore/i
Book201027-giu-2013Економічний аналізСерединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Федорович, Роман Володимирович; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna
Learning Object28-nov-201628-nov-2016Збірник завдань до практичних занять з курсу «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна
Proceedings Book201825-giu-2018Конкуренція як об'єктивна ринкова необхідністьГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна
Book200914-lug-2016Конкуренція: теорія і практика. Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліниГолда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович
Learning Object201823-giu-2018Конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object20157-set-2016Конспект лекцій з дисципліни «Введення в спеціальність» для студентів галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки «Маркетинг»Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object28-nov-201628-nov-2016Конспект лекцій з дисципліни «Контрактне право та діловий етикет» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджменту спеціальності 075 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object28-nov-201628-nov-2016Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджментуКраузе, Ольга Ігорівна
Learning Object4-lug-20194-lug-2019Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object20156-giu-2016Конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення"Бурліцька, Оксана Петрівна
Learning Object20178-giu-2017Методичний посібник для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» факультету економіки та менеджментуШпилик, Світлана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Рожко, Наталія Ярославівна
Learning Object20168-giu-2017Методичний посібник із дисципліни «Маркетингові комунікації» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Methodical recommendationsmar-20182-apr-2018Методичні вказівки до написання курсових робіт з дисципліни: “Інфраструктура товарного ринку” для студентів денної, заочної форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальність 6.030507 «Маркетинг»Рожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendationsmar-20182-apr-2018Методичні вказівки до написання курсових робіт з дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations201823-giu-2018Методичні вказівки для самостійної роботи з курсу: Теорія і практика рекламиГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations201823-giu-2018Методичні вказівки для практичних занять з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Ліля Ярославівна
Methodical recommendations201823-giu-2018Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendationsmar-20182-apr-2018Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Маркетинговий менеджмент” для студентів денної, заочної форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальність 8.030507 «Маркетинг»Рожко, Наталія Ярославівна; Оксентюк, Богдана Андріївна
Methodical recommendationsmar-20182-apr-2018Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Трейд - маркетинг”Рожко, Наталія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Methodical recommendations202129-nov-2021Методичні вказівки для виконання кваліфікаційних робіт за освітньопрофесійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна