Statistics

Total Visits

Views
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 292

Total Visits per Month

五月 2025 六月 2025 七月 2025 八月 2025 九月 2025 十月 2025 十一月 2025
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 21 6 2 8 12 1 2

File Downloads

Views
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.pdf 57
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.djvu 22
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12__COVER.png 1

Top Country Views

Views
美国 216
日本 20
澳大利亚 9
乌克兰 7
爱尔兰 6
印度 6
中国 5
德国 4
英国 4
比利时 3

Top City Views

Views
San Mateo 61
Mountain View 37
San Ramon 27
Menlo Park 21
Tokyo 19
Ashburn 6
Dublin 5
Kiev 4
Blue Bell 3
Mumbai 3