Statistics

Total Visits

Views
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 292

Total Visits per Month

május 2025 június 2025 július 2025 augusztus 2025 szeptember 2025 október 2025 november 2025
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 21 6 2 8 12 1 2

File Downloads

Views
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.pdf 57
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.djvu 22
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12__COVER.png 1

Top Country Views

Views
United States 216
Japan 20
Australia 9
Ukraine 7
Ireland 6
India 6
China 5
Germany 4
United Kingdom 4
Belgium 3

Top City Views

Views
San Mateo 61
Mountain View 37
San Ramon 27
Menlo Park 21
Tokyo 19
Ashburn 6
Dublin 5
Kiev 4
Blue Bell 3
Mumbai 3