Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 292

Всього відвідувань на місяць

травня 2025 червня 2025 липня 2025 серпня 2025 вересня 2025 жовтня 2025 листопада 2025
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 21 6 2 8 12 1 2

Звантажень файлу

Переглядів
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.pdf 57
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.djvu 22
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12__COVER.png 1

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 216
Japan 20
Australia 9
Україна 7
Ireland 6
India 6
China 5
Germany 4
United Kingdom 4
Belgium 3

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Mateo 61
Mountain View 37
San Ramon 27
Menlo Park 21
Tokyo 19
Ashburn 6
Dublin 5
Kiev 4
Blue Bell 3
Mumbai 3