Статистика

Общо Посещения

Посещения
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 292

Общо Посещения за Месец

Май 2025 Юни 2025 Юли 2025 Август 2025 Септември 2025 Октомври 2025 Ноември 2025
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 21 6 2 8 12 1 2

Изтеглени Файлове

Посещения
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.pdf 57
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.djvu 22
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12__COVER.png 1

Посещения по Страна

Посещения
United States 216
Japan 20
Australia 9
Ukraine 7
Ireland 6
India 6
China 5
Germany 4
United Kingdom 4
Belgium 3

Посещения по Град

Посещения
San Mateo 61
Mountain View 37
San Ramon 27
Menlo Park 21
Tokyo 19
Ashburn 6
Dublin 5
Kiev 4
Blue Bell 3
Mumbai 3