Statistics

Total Visits

Views
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 265

Total Visits per Month

Desember 2024 Januari 2025 Februari 2025 Maret 2025 April 2025 Mei 2025 Juni 2025
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 2 3 54 40 2 21 4

File Downloads

Views
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.pdf 53
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.djvu 19

Top Country Views

Views
Amerika Serikat 197
Jepang 20
Australia 9
Irlandia 6
India 6
Ukraina 6
Jerman 4
Inggris Raya 4
Belgia 3
Selandia Baru 2

Top City Views

Views
San Mateo 59
Mountain View 31
San Ramon 27
Menlo Park 21
Tokyo 19
Dublin 5
Kiev 4
Blue Bell 3
Mumbai 3
Sacramento 3