Statistics

Total Visits

Views
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 275

Total Visits per Month

Februari 2025 Maret 2025 April 2025 Mei 2025 Juni 2025 Juli 2025 Agustus 2025
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 54 40 2 21 6 2 6

File Downloads

Views
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.pdf 54
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.djvu 20

Top Country Views

Views
Amerika Serikat 206
Jepang 20
Australia 9
Ukraina 7
Irlandia 6
India 6
Jerman 4
Inggris Raya 4
Belgia 3
Selandia Baru 2

Top City Views

Views
San Mateo 61
Mountain View 34
San Ramon 27
Menlo Park 21
Tokyo 19
Dublin 5
Kiev 4
Blue Bell 3
Mumbai 3
Sacramento 3