Statistics

Total Visits

Views
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 265

Total Visits per Month

dicembre 2024 gennaio 2025 febbraio 2025 marzo 2025 aprile 2025 maggio 2025 giugno 2025
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 2 3 54 40 2 21 4

File Downloads

Views
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.pdf 53
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.djvu 19

Top Country Views

Views
Stati Uniti 197
Giappone 20
Australia 9
Irlanda 6
India 6
Ucraina 6
Germania 4
Regno Unito 4
Belgio 3
Nuova Zelanda 2

Top City Views

Views
San Mateo 59
Mountain View 31
San Ramon 27
Menlo Park 21
Tokyo 19
Dublin 5
Kiev 4
Blue Bell 3
Mumbai 3
Sacramento 3