Statistics

Total Visits

Views
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 292

Total Visits per Month

maggio 2025 giugno 2025 luglio 2025 agosto 2025 settembre 2025 ottobre 2025 novembre 2025
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 21 6 2 8 12 1 2

File Downloads

Views
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.pdf 57
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.djvu 22
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12__COVER.png 1

Top Country Views

Views
Stati Uniti 216
Giappone 20
Australia 9
Ucraina 7
Irlanda 6
India 6
Cina 5
Germania 4
Regno Unito 4
Belgio 3

Top City Views

Views
San Mateo 61
Mountain View 37
San Ramon 27
Menlo Park 21
Tokyo 19
Ashburn 6
Dublin 5
Kiev 4
Blue Bell 3
Mumbai 3