Statistics

Total Visits

Views
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 275

Total Visits per Month

febbraio 2025 marzo 2025 aprile 2025 maggio 2025 giugno 2025 luglio 2025 agosto 2025
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 54 40 2 21 6 2 6

File Downloads

Views
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.pdf 54
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.djvu 20

Top Country Views

Views
Stati Uniti 206
Giappone 20
Australia 9
Ucraina 7
Irlanda 6
India 6
Germania 4
Regno Unito 4
Belgio 3
Nuova Zelanda 2

Top City Views

Views
San Mateo 61
Mountain View 34
San Ramon 27
Menlo Park 21
Tokyo 19
Dublin 5
Kiev 4
Blue Bell 3
Mumbai 3
Sacramento 3