Statistics

Total Visits

Views
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 275

Total Visits per Month

lutego 2025 marca 2025 kwietnia 2025 maja 2025 czerwca 2025 lipca 2025 sierpnia 2025
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 54 40 2 21 6 2 6

File Downloads

Views
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.pdf 54
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.djvu 20

Top Country Views

Views
Stany Zjednoczone Ameryki 206
Japonia 20
Australia 9
Ukraina 7
Irlandia 6
Indie 6
Niemcy 4
Wielka Brytania 4
Belgia 3
Nowa Zelandia 2

Top City Views

Views
San Mateo 61
Mountain View 34
San Ramon 27
Menlo Park 21
Tokyo 19
Dublin 5
Kiev 4
Blue Bell 3
Mumbai 3
Sacramento 3