Statistics

Total Visits

Views
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 266

Total Visits per Month

grudnia 2024 stycznia 2025 lutego 2025 marca 2025 kwietnia 2025 maja 2025 czerwca 2025
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 2 3 54 40 2 21 5

File Downloads

Views
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.pdf 53
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.djvu 19

Top Country Views

Views
Stany Zjednoczone Ameryki 198
Japonia 20
Australia 9
Irlandia 6
Indie 6
Ukraina 6
Niemcy 4
Wielka Brytania 4
Belgia 3
Nowa Zelandia 2

Top City Views

Views
San Mateo 59
Mountain View 32
San Ramon 27
Menlo Park 21
Tokyo 19
Dublin 5
Kiev 4
Blue Bell 3
Mumbai 3
Sacramento 3