Statistics

Total Visits

Views
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 292

Total Visits per Month

maja 2025 czerwca 2025 lipca 2025 sierpnia 2025 września 2025 października 2025 listopada 2025
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 21 6 2 8 12 1 2

File Downloads

Views
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.pdf 57
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.djvu 22
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12__COVER.png 1

Top Country Views

Views
Stany Zjednoczone Ameryki 216
Japonia 20
Australia 9
Ukraina 7
Irlandia 6
Indie 6
Chiny 5
Niemcy 4
Wielka Brytania 4
Belgia 3

Top City Views

Views
San Mateo 61
Mountain View 37
San Ramon 27
Menlo Park 21
Tokyo 19
Ashburn 6
Dublin 5
Kiev 4
Blue Bell 3
Mumbai 3