Statistics

Total Visits

Views
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 265

Total Visits per Month

december 2024 januari 2025 februari 2025 mars 2025 april 2025 maj 2025 juni 2025
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 2 3 54 40 2 21 4

File Downloads

Views
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.pdf 53
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.djvu 19

Top Country Views

Views
Amerikas Förenta Stater 197
Japan 20
Australien 9
Irland 6
Indien 6
Ukraina 6
Tyskland 4
Storbritannien 4
Belgien 3
Nya Zeeland 2

Top City Views

Views
San Mateo 59
Mountain View 31
San Ramon 27
Menlo Park 21
Tokyo 19
Dublin 5
Kiev 4
Blue Bell 3
Mumbai 3
Sacramento 3