Statistics

Total Visits

Views
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 292

Total Visits per Month

maj 2025 juni 2025 juli 2025 augusti 2025 september 2025 oktober 2025 november 2025
Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі 21 6 2 8 12 1 2

File Downloads

Views
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.pdf 57
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12.djvu 22
ICBuTS_2022_Golda_N-Marketing_as_an_element_of_11-12__COVER.png 1

Top Country Views

Views
Amerikas Förenta Stater 216
Japan 20
Australien 9
Ukraina 7
Irland 6
Indien 6
Kina 5
Tyskland 4
Storbritannien 4
Belgien 3

Top City Views

Views
San Mateo 61
Mountain View 37
San Ramon 27
Menlo Park 21
Tokyo 19
Ashburn 6
Dublin 5
Kiev 4
Blue Bell 3
Mumbai 3