Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
Başlık: Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємства
Yazarlar: Якимишин, Лілія Ярославівна
Affiliation: ТНТУ ім.І.Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»
Conference/Event: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»
Yayın Tarihi: 27-Nis-2017
Date of entry: 12-Haz-2017
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім.І.Пулюя
Number of pages: 3
Page range: 78-80
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
Copyright owner: © Якимишин Лілія Ярославівна, 2017
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
ZBIRNYK tez 27.04-28.04.2017.pdf2,03 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Administratzailearen tresnak