Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
ชื่อเรื่อง: Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємства
ผู้แต่ง: Якимишин, Лілія Ярославівна
Affiliation: ТНТУ ім.І.Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»
Conference/Event: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»
วันที่เผยแพร่: 27-เมษ-2017
Date of entry: 12-มิถ-2017
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім.І.Пулюя
Number of pages: 3
Page range: 78-80
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
Copyright owner: © Якимишин Лілія Ярославівна, 2017
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
ZBIRNYK tez 27.04-28.04.2017.pdf2,03 MBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

Εργαλεία διαχειριστή