このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.date.accessioned2017-06-12T08:38:05Z-
dc.date.available2017-06-12T08:38:05Z-
dc.date.issued2017-04-27-
dc.identifier.citationМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»en_US
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058-
dc.format.extent78-80-
dc.language.isouken_US
dc.titleСтратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© Якимишин Лілія Ярославівна, 2017en_US
dc.coverage.placenameТНТУ ім.І.Пулюяen_US
dc.format.pages3-
dc.contributor.affiliationТНТУ ім.І.Пулюяen_US
dc.citation.conferenceМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»-
dc.coverage.countryUAen_US
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
ZBIRNYK tez 27.04-28.04.2017.pdf2,03 MBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール