Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
Titre: Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємства
Auteur(s): Якимишин, Лілія Ярославівна
Affiliation: ТНТУ ім.І.Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»
Conference/Event: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»
Date de publication: 27-avr-2017
Date of entry: 12-jui-2017
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім.І.Пулюя
Number of pages: 3
Page range: 78-80
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
Copyright owner: © Якимишин Лілія Ярославівна, 2017
Content type: Article
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
ZBIRNYK tez 27.04-28.04.2017.pdf2,03 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Strumenti di amministrazione