Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
Pealkiri: Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємства
Autor: Якимишин, Лілія Ярославівна
Affiliation: ТНТУ ім.І.Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»
Conference/Event: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»
Ilmumisaasta: 27-apr-2017
Date of entry: 12-juu-2017
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім.І.Пулюя
Number of pages: 3
Page range: 78-80
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
Copyright owner: © Якимишин Лілія Ярославівна, 2017
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
ZBIRNYK tez 27.04-28.04.2017.pdf2,03 MBAdobe PDFVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Administrationswerkzeuge