Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
Tittel: Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємства
Authors: Якимишин, Лілія Ярославівна
Affiliation: ТНТУ ім.І.Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»
Conference/Event: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»
Utgivelsesdato: 27-apr-2017
Date of entry: 12-jun-2017
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім.І.Пулюя
Number of pages: 3
Page range: 78-80
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
Copyright owner: © Якимишин Лілія Ярославівна, 2017
Content type: Article
Vises i samlingene:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
ZBIRNYK tez 27.04-28.04.2017.pdf2,03 MBAdobe PDFVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Administrativa verktyg