Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
Tytuł: Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємства
Authors: Якимишин, Лілія Ярославівна
Affiliation: ТНТУ ім.І.Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»
Konferencja/wydarzenie: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»
Data wydania: 27-kwi-2017
Date of entry: 12-cze-2017
Kraj (kod): UA
Place edycja: ТНТУ ім.І.Пулюя
Strony: 3
Zakres stron: 78-80
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
Właściciel praw autorskich: © Якимишин Лілія Ярославівна, 2017
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
ZBIRNYK tez 27.04-28.04.2017.pdf2,03 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Ferramentas administrativas