Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/825
ชื่อเรื่อง: Реклама як фактор залучення інвестицій
ผู้แต่ง: Голда, Андрій Ігорович
Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadya
Golda, Andriy
Bibliographic description (Ukraine): Н.Голда. Реклама як фактор залучення інвестицій/ Н.Голда, А.Голда // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.78-81 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
วันที่เผยแพร่: 2010
Date of entry: 24-มีน-2011
สำนักพิมพ์: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 336.531.2
คำสำคัญ: інвестиційна діяльність
рекламна діяльність
рекламна стратегія
บทคัดย่อ: У статті продемонстровано необхідність використання реклами при залученні інвестицій у туристичний бізнес. Викладено завдання та пріоритетні напрямки реалізації рекламної стратегії.
In the article showed the usability of advertising for introduction in tourist business investments. Expounded a task and directions of priorities realization publicity strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/825
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Галицький економічний вісник, 2010, № 3

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
GEB_2010_v28_No3-N_Golda_A_Golda-Advertising_as_a_factor_in_attracting__78.djvu83,81 kBDjVuดู/เปิด
GEB_2010_v28_No3-N_Golda_A_Golda-Advertising_as_a_factor_in_attracting__78.pdf154,25 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น