Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/825
Teitl: Реклама як фактор залучення інвестицій
Awduron: Голда, Андрій Ігорович
Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadya
Golda, Andriy
Bibliographic description (Ukraine): Н.Голда. Реклама як фактор залучення інвестицій/ Н.Голда, А.Голда // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.78-81 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
Dyddiad Cyhoeddi: 2010
Date of entry: 24-Mar-2011
Cyhoeddwr: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 336.531.2
Allweddeiriau: інвестиційна діяльність
рекламна діяльність
рекламна стратегія
Crynodeb: У статті продемонстровано необхідність використання реклами при залученні інвестицій у туристичний бізнес. Викладено завдання та пріоритетні напрямки реалізації рекламної стратегії.
In the article showed the usability of advertising for introduction in tourist business investments. Expounded a task and directions of priorities realization publicity strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/825
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Ymddengys yng Nghasgliadau:Галицький економічний вісник, 2010, № 3



Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.